Ajankohta
20.-21.3.2026
Sijainti
Helsinki
Hakuaika
31.1.2026 mennessä
Kesto
2 lähiopiskelupäivää
Toteutusmuoto
lähiopetus
Paikka
Helsinki Congress Paasitorni
Katso sijainti kartalta
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Täydennyskoulutus
Laajuus
6 opintopistettä
Oppimismenetelmät
Ennakkotehtävä, luentoja, case-esimerkit, tuntiharjoitustöitä, harjoitustyö.
Kohderyhmä
Johto-, esihenkilö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat henkilöt.
Hinta
2 195 € + alv 25,5 %
Lisätiedot

Moduuli kuuluu Leadership & Management -moduulivalikkoon. 

Moduuli voidaan liittää myös osaksi käynnissä olevien LUT EMBA ja LUT KATI -ohjelmien opintoja.

Myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen

Myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen -moduulissa analysoidaan myynnin roolia organisaatiossa, perehdytään myynnin johtamiseen sekä pitkäaikaisten ja tuottavien asiakassuhteiden rakentamiseen.

Koulutuksen jälkeen

  • osaat analysoida myynnin roolia organisaatiossa
  • kehität organisaation myynnin ja asiakassuhteiden johtamista aiempaa tutkimusta soveltaen

Sisältö

  • Myynnin johtaminen, myynnin suunnittelu ja toteuttaminen
  • Pitkäaikaisten ja tuottavien asiakassuhteiden solmiminen, ylläpito ja johtaminen
  • Aiheeseen liittyvät käsitteet ja alueen tutkimus

Tarkemmat tiedot

Asiantuntija

LUT-yliopisto

Jonna Koponen

asiantuntija, FT, KTT

Itä-Suomen yliopisto

Tutustu tarkemmin

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
johtaminen
myynti
strategia