Ajankohta
Sopimuksen mukaan
Sijainti
Lahti
Lappeenranta
Hakuaika
-
Kesto
3-7 tuntia / valmennuspäivä
Toteutusmuoto
sopimuksen mukaan
Paikka
LAB-ammattikorkeakoulun kampuksella Lahdessa tai Lappeenrannassa
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Räätälöity koulutus
Oppimismenetelmät
Ennakkokartoitus, simulaatiovalmennus, lyhyet tietoiskut ja loppupalaute.
Kohderyhmä
Ammatillisesti eri vaiheessa olevat myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä toimivat.
Hinta
Sopimuksen mukaan

Asiakas- ja myyntityön simulaatiovalmennus

Tuleeko kaupat? Mitä asiakas oikeasti haluaa ja mikä hänen tilanteensa on? Ymmärsikö asiakas, mitä osti?

Asiakas- ja myyntityö on pitkälti vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Ihmisten kohtaamista ei voi oppia paperilla – siksi simulaatiovalmennus on erittäin käytännönläheinen ja osallistava tapa kehittää arjen asiakas- ja myyntityötä. Se soveltuu myös hyvien käytäntöjen jakamiseen työyhteisössä.

Koulutus ei ole luennointia vaan käytännönläheistä oppimista, jossa osallistujien käytännön kokemukset ovat keskiössä.

Koulutuksen jälkeen...

  • ymmärrät aidon läsnäolon ja kuuntelemisen merkityksen asiakaspalvelu- ja myyntitilanteissa 
  • sinulla on vahvemmat dialogitaidot
  • osaat klousata kaupan luontevasti

Myynnintavoitteet voi saavuttaa vain myymällä, joten tässä koulutuksessa pureudutaan käytännön myynti- ja asiakaspalvelutilanteisiin.

Sisältö

Koulutuksessa pureudutaan arkipäiväisiin asiakaspalvelu- ja myynti tilanteisiin, joihin halutaan lisäeväitä, ratkaisuvaihtoja ja muuta käytännön tukea. Esim. kaupan klousaus, haastavat reklamaatiotilanteet, etäyhteyksillä tapahtuvat neuvottelutilanteet.

Koulutus soveltuu myös uusien asiakaspalvelukanavien tai työvälineiden käyttöönottoon ja kehittämiseen. 

Räätälöimme koulutuksen sisällön yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.

Tarkemmat tiedot

Kokemuksia Asiakas- ja myyntityön simulaatiovalmennuksesta

"Kiitos raikkaasta tavasta lähestyä kehittämistyötä."

"Simulaatiokoulutus oli positiivinen yllätys!"

"Hyvin luotu ilmapiiri ja odotustaso. Sopivan haastava. Oli hyvä, kiitos."

"Kiitos raikkaasta tavasta lähestyä kehittämistyötä."

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
myynti
simulaatio-oppiminen
viestintä