21.11.-12.12.2024
3 opintopistettä
Oppimismenetelmät
verkko-opinnot, itsenäinen työskentely
sosiaali- ja terveysalan kuntoutuksessa tai kuntouttavassa hoidossa toimivat ammattilaiset sekä työllistymistä ja osallisuutta edistävien palveluiden parissa työskentelevät
370 € + alv 24 %

GAS - Tavoitteen asettamisen ja saavuttamisen arvioinnin menetelmä

GAS -menetelmä (Goal Attainment Scaling) on asiakkaan palvelun, hoidon tai kuntoutuksen tavoitteiden laatimisen ja arvioinnin apuväline. Sen avulla kuvataan selkeitä, tunnistettavia ja merkityksellisiä muutoksia asiakkaan / kuntoutujan elämässä.
GAS -koulutus on suunniteltu yhteistyössä Kelan kanssa. Kelan tavoitteena on GAS -menetelmän avulla tuoda Kelan järjestämään kuntoutukseen yhtenäinen välineistö kuntoutuksen tavoitteiden asettamiselle. GAS -menetelmä on Kelan standardeissa palveluntuottajille.

Koulutuksen jälkeen...

• osaat laatia GAS -menetelmän mukaiset tavoitteet, tarkistaa ja arvioida niiden saavuttamista
  • osaat arvioida ja tunnistaa mitkä tavoitteet ovat realistisia ja merkityksellisiä
  • osaat soveltaa osaamista eri palvelu- ja kuntoutusmuodoissa yksilöllisesti asiakkaan parhaaksi

Tarkemmat tiedot

Asiantuntija

Pirjo Knuuttila

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Hanki uutta virtaa arkeen täydennyskoulutuksesta!

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella tiedolla käytännönläheisesti.

Verkostoidu

Ammatilliset verkostot ovat nykypäivänä kullanarvoisia.

Koulutuksissamme tapaat ihmisiä erilaisista organisaatioista ja tehtävistä. Pääset verkostoitumaan ja jakamaan kokemuksia muiden osallistujien kanssa.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa ja voit soveltaa oppimaasi heti omaan työhösi.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

fysioterapia
hoitotyö