Mikä on FITech?

Tekniikan alan verkostoyliopisto FITech tarjoaa maksuttomia yliopistokursseja tutkinto-opiskelijoille sekä aikuisopiskelijoille. Verkosto perustettiin vuonna 2017 lisäämään yhteistyötä tekniikan alalla ja vastaamaan tekniikan alalla nouseviin osaajatarpeisiin.

FITechin jäseniä ovat yhdeksän suomalaista tekniikan alalla toimivaa yliopistoa, Teknologiateollisuus ry sekä Tekniikan Akateemiset ry (TEK)

Miksi kannattaa opiskella FITechissä?

Opiskelu verkostoyliopistossa mahdollistaa tutkinto-opiskelijoille paljon monipuolisia sivuainevaihtoehtoja. FITech-opinnot tarjoavat myös aikuisopiskelijoille ja työelämässä oleville matalan kynnyksen mahdollisuuksia päivittää osaamistaan tekniikasta. Ja mikä parasta, opiskelu FITechin kursseilla on täysin maksutonta.

Voit aloittaa uuden aiheen opiskelun alkeista tai syventää osaamistasi tutummasta aiheesta keski- tai syventävän tason kursseilla. Suurin osa kursseista järjestetään joustavasti etäopintoina, joten voit osallistua kursseille verkossa sijainnista riippumatta. Opintosisältöjä on tarjolla kattavasti sekä suomeksi että englanniksi.

Hae mukaan kesän 2024 kursseille 4.4.2024 alkaen!

Lisätietoja kunkin kurssin suoritustavoista ja mahdollisista esitietovaatimuksista löytyy kurssien omilta sivuilta.