Prosessien johtaminen
Menestyksekkään toiminnan tuottamisessa syvennytään prosessien johtamisen ja palveluverkoston erityispiirteisiin ja niiden merkitykseen. Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen ja osaat soveltaa eri menetelmiä asiakaskokemuksen hallinnassa.
Koulutuksen jälkeen...
- tunnistat prosessien johtamisen ja palveluverkoston erityispiirteet ja ymmärrät niiden merkityksen menestyksekkään toiminnan tuottamisessa
- osaat soveltaa ja arvioida prosessijohtamisen keinoja oman organisaatiosi toiminnassa
- ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen ja osaat soveltaa eri menetelmiä asiakaskokemuksen hallinnassa
Sisältö
- Prosessit, palveluverkostot ja asiakaslähtöisyys
- Palvelujohtaminen ja teknologian hyödyntäminen palveluprosessissa
- Innovaatiot ja palvelumuotoilu organisaation prosessien kehittämisen tukena
- Turvallisuus ja laatu osana prosessien kehittämistä
Asiantuntijat


Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista
Aihepiiri
hyvinvointipalvelut
johtaminen
palvelujohtaminen
potilasturvallisuus
prosessien johtaminen