Ajankohta
31.10.–22.11.2025
Sijainti
Helsinki
Hakuaika
24.10.2025 mennessä
Kesto
4 lähiopiskelupäivää
Toteutusmuoto
lähiopetus
Paikka
Helsinki, paikka tarkentuu myöhemmin
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Täydennyskoulutus
Laajuus
6 opintopistettä
Oppimismenetelmät
Luentoja ja luennolla tehtäviä oppimistehtäviä, itsenäistä etäopiskelua ja harjoitustyö.
Kohderyhmä
Johto-, päällikkö- ja esihenkilötehtävissä sekä markkinoinnin asiantuntijatehtävissä työskentelevät.
Hinta
2 195 € + alv 25,5 %
Lisätiedot

Moduuli on avoin kaikille.

Moduuli on myös osa käynnissä olevaa LUT KATI -ohjelmaa.

Strateginen markkinointi

 Sisältö

  • Markkinointiin liittyvät strategiset valinnat ja päätökset
  • Markkinointistrategian suunnitteluprosessi osana yrityksen liiketoimintastrategiaa
  • Markkinoinnin strategiset ratkaisut, mm. segmentointi, imago sekä kanavaratkaisut
  • Strategisen markkinoinnin toteutusta tukevat analyysit, mm. ympäristöanalyysi ja kilpailija-analyysi

Oppimismenetelmät

Luentoja ja luennolla tehtäviä oppimistehtäviä, itsenäistä etäopiskelua sekä harjoitustyö.

Tarkemmat tiedot

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella akateemisesti tutkitulla tiedolla.

Sinulla on myös mahdollisuus soveltaa oppimaasi harjoitustyön kautta omaan työhösi.

Verkostoidu

Täydennyskoulutuksiimme osallistuvat ammattilaiset työskentelevät monissa erilaisissa tehtävissä.

Opintojen ohessa verkostoidut muiden osallistujien kanssa ja kuulet kokemuksia eri toimialoilta.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa 2-3 päivää kuukaudessa.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

Asiantuntija

LUT-yliopisto

Sami Saarenketo

professori, dekaani

LUT-kauppakorkeakoulu

Tutustu tarkemmin

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
henkilöstöhallinto
johtaminen
strategia