Asiakaskokemus ja AI
Miten ihmisten kokemuksia voidaan jalostaa tekoälyn avulla asiakaslähtöisemmiksi ja vaikuttavammiksi palveluiksi ja organisaation toimintatavoiksi? Koulutuksessa saat eväät asiakaskokemustiedon hyödyntämiseen asiakaslähtöisessä ja vaikuttavassa kehittämisessä. Opit tekoälyn mahdollisuuksista ja soveltamisesta käytännön työssä.
Koulutuksen jälkeen opiskelija...
- ymmärtää asiakaskokemuksen, tekoälyn, data-analytiikan ja koneoppimisen käsitteet
- tunnistaa asiakaskokemuksen ja tekoälyn välisen vuorovaikutuksen
- ymmärtää kokemuslähtöisen suunnittelun laaja-alaisuuden ja osaa kuvata eri suunnittelu näkökulmien tarpeellisuuden laadukkaan kokonaisuuden aikaansaamiseksi
- ymmärtää kokemuksen tutkimuksen, mitattavuuden ja suunnittelun perusteet
Sisältö
- Miten ihmisen kokemusta voi mitata, johtaa ja miten kokemukselle voi suunnitella?
- Miten tekoäly ja digitalisaatio vaikuttavat asiakaskokemustiedon keräämiseen ja analysointiin?
- Miten ihmisten kokemukset voidaan jalostaa hyödylliseksi tiedoksi?
- Mitä on vastuullinen tekoäly?
- Käytännönläheisessä työpajassa tuotetaan sisältöjä ja hyödynnetään uusimpia tekoälytyökaluja.
Tarkemmat tiedot
Asiantuntijat
Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista
Aihepiiri
asiakaskokemus (CX)
ennakointi ja tulevaisuus
tekoäly (AI)