Digistrategian kulmakivet
Digistrategian kulmakivet -moduulissa osallistuja saa näkemystä nykyaikaiseen digimarkkinointiin ja asiakasarvoon, datan ja teknologioiden rooliin yrityksen kilpailukyvyn lähteenä, sekä ekosysteemien ja alustatalouden kasvavaan merkitykseen.
Koulutuksen jälkeen osaat
- hahmottaa nykyaikaisen digimarkkinoinnin mahdollisuuksia kilpailukyvyn lähteenä
- soveltaa koulutuksen teemoja yrityksen strategiseen kehittämiseen
Sisältö
- Johdatus digistrategiaan
- Kolme keskeistä kulmaa digitaaliseen asiakasarvonluontiin: data, asiakas ja teknologia
- Kohti ekosysteemien ja alustojen aikakautta: miten organisoidaan uuden ajan liiketoimintamalleja ja kumppaniverkostoja
Asiantuntijat
![Paavo Ritala](/sites/default/files/styles/person_image_card/public/2023-12/Paavo-RITALA.jpg?h=84edf2cf&itok=mqNx7Y58)
![Joel Mero](/sites/default/files/styles/person_image_card/public/2023-12/Joel-MERO.jpg?h=2a479378&itok=5foemJ1x)
LUT-yliopisto
Joel Mero
apulaisprofessori, KTT
Digitaalinen markkinointi
Jyväskylän yliopisto
Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista
Aihepiiri
digitalisaatio
markkinointi
strategia